Content Creatie
Een gevoel omzetten naar tastbare content
Met Foedsie heb ik ervaren hoe cruciaal het is om een gevoel om te zetten naar tastbare content. In de wereld van online marketing, waar we vaak gericht zijn op conversie en clicks, is de impact van emotie en gevoel soms onderbelicht. Maar content die de juiste snaar raakt, kan een wereld van verschil maken.
Het succes van Foedsie komt voort uit unieke content, sterke beelden en een persoonlijke touch. We geven een deel van onszelf mee in alles wat we doen en het plezier dat mensen beleven aan het volgen van onze reizen is ons belangrijkste doel. Omzet, bezoekers, hoge conversies – dat was niet waar we in eerste instantie op richtten. Toch heeft juist deze gevoelsgerichte benadering deze resultaten wel opgeleverd.
Het is een belangrijke les die ik meeneem in mijn werk met startende webshops: Begin met het gevoel dat je mensen wilt meegeven en vraag jezelf af waar jij aan het eind van de dag blij van wordt. Het resultaat kan verrassend zijn!
SEO
Niet zo FOETSIE online
Ook al ben ik vaak ‘foetsie’ op reis, online is Foedsie overal te vinden. Samen met front-end developer Wubble hebben we in de loop der jaren flink ingezet op krachtige SEO-strategieën. We hebben dit niet alleen bereikt door unieke en boeiende content te creëren, maar ook door de blog volledig te optimaliseren voor zoekmachines. Zo hebben we ervoor gezorgd dat Foedsie niet alleen een plek is om te inspireren en te delen, maar ook een platform dat makkelijk te vinden is door liefhebbers van reizen en avontuur.